BMW, problem z klapami wirowymi? Rozwiązanie zaślepki kolektora ssącego!

BMW, problem z klapami wirowymi? Rozwiązanie zaślepki kolektora ssącego!

BMW, problem z klapami wirowymi? Rozwiązanie zaślepki kolektora ssącego!. W ofercie PiterParts znajdą Państwo dwa rodzaje zaślepek, w rozmiarze 22mm oraz 33mm. Produkt dedykowany do silników diesla samochodów marki BMW, zagrożonych uszkodzeniem klap zawirowań. Aby ustrzec się przed kosztownymi następstwami awarii klapek wirowych, warto rozważyć ich usunięcie i zastąpienie aluminiowymi zaślepkami z odpowiednim uszczelnieniem w postaci o-ringu z wysokiej jakości materiału Viton FPM. W dzisiejszym poście skupimy się na mniejszych zaślepkach 22mm. Często nasi Klienci borykają się z problemem doboru odpowiednich zaślepek do swojego samochodu. Mniejsze zaślepki pasują do rozstawu śrub mocujących klapę wirową o szerokości 35mm. Zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze możemy dokonać takich pomiarów przed zakupem zaślepek, ponieważ dostęp do nich jest dosyć mocno ograniczony. W tym miejscu musimy jednak podkreślić, że tylko taki pomiar daje 100% pewności co do wyboru odpowiedniej średnicy zaślepki. Podpowiadamy – zaślepki w rozmiarze 22mm występują zawsze w silnikach o pojemności do 2000cm3 włącznie (silnik czterocylindrowe), również w tych BMW po 2004 roku.

W ofercie PiterParts zaślepki z o-ringiem Viton FPM PPZK01, zestawy z oryginalnymi uszczelnieniami niemieckiej marki Victor Reinz: PPZK03 (silniki czterocylindrowe), PPZK05 (silniki sześciocylindrowe). W zestawach dwa rodzaje uszczelek Victor Reinz o nr referencyjnych 71-33109-10, 71-77546-00 oraz uszczelka zaworu EGR 40-77535-00.

Dział techniczny

PiterParts

 

1 komentarz

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.