Emulatory drugiej sondy lambda wybrane problemy techniczne

Emulatory drugiej sondy lambda wybrane problemy techniczne

Emulatory drugiej sondy lambda wybrane problemy techniczne. Z uwagi na liczne pytania Klientów rozwiewamy kilka najważniejszych wątpliwości dotyczących funkcji emulatora sondy lambda w układzie wydechowym samochodu. Po pierwsze, emulator sondy lambda po doborze odpowiedniego rozmiaru otworu przelotowego sprawdza się zarówno w pojazdach z silnikami benzynowymi, jak też tych z instalacją lpg. Problem wyboru średnicy otworu rozwiązują emulatory sondy lambda z regulacją przepływu spalin (PPEM01-R, PPEM03-R). Emulator (inaczej adapter, symulator, przejściówka) sondy lambda montuje się wyłącznie za katalizatorem, w miejsce drugiej sondy lambda (pierwszej sondy nie się „emulować”). Wkrótce przytoczymy kolejne przykłady i zasady jak działa emulator sondy lambda, co z pewnością ułatwi dobór odpowiedniego adaptera do układu wydechowego.

 

http://piterparts.pl/34-emulatory-drugiej-sondy-lambda

Dział techniczny

PiterParts

5 komentarzy

  1. Przy silniku 2.8 (Volvo) początkowo zastanawiałem się nad emulatorem kątowym z otworem 4mm PPEM03. Wybrałem jednak ten z regulacją przepływu spalin PPEM03-R, nie ryzykując tym samym wyboru emulatora ze zbyt dużą przepustowościa spalin. Zamontowałem i skorygowałem do otworu przelotowego około 1-2mm, emulator działa bez zarzutu, check engine zniknął. Warto przed zakupem poczytać artykuły emulator sondy lambda jak działa

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.